.
Manjakusayang

DapatWang.com Scam!

0

Topik : ,


Dapat wang.com Scam!Dapat wang.com Penipu Besar!Dapat wang.com Macam ****!dan macam-macam lagi la tanggapan negatif yang aku baca pasal program DAPAT WANG.com ni di forum dan blog.

Dulu ada gak aku terfikir nak join program ni.Tengok macam best je.Klik bleh dapat duit.Tapi aku batalkan niat aku nak join sebab dari pemerhatian aku tentang latar belakang,tempoh program ni beroperasi dan macam-macam lagi yang aku rasakan porgram macam ni takkan bertahan lama dek sikap admin yang tak jujur!

Aku bukan nak memburukkan program yang dicipta oleh bangsa MELAYU (mungkin),tetapi kebanyakkan program macam ni selalunya ada agenda tertentu dan si admin pulak jenis tak jujur dalam membayar ahlinya.mungkin juga si admin tak dapat nak rolling duit komisen dekat ahli sebab sistem yang diguna pakai pun setiap klik dibayar 20sen(mengikut pakej).Kalau nilai yang dibayar untuk setiap klik dah besar,macam mana nak survive?

Masa awal-awal program di dilancarkan,kejujuran admin tu kita nampak la.Tapi bila dah ramai ahli,kita boleh nampak la si admin ni dan mula 'liat' nak bayar ahlinya.Yang jadi mangsanya bangsa mana?kebanyakkan bangsa kita la(melayu).Elok la tu melayu tipu melayu.sebab tu kita tak maju!huhu

aku marah betul hari ni dengan dapatwang..komisyen aku BULAN FEB die reset sampai 600 lebih..tp yang aku dpt rm300 lebih je..penat2 aku promote link kt laman web iklan berbayar tp dapat ciput..betul punya admin penipu..pastu aku terus g email diorang..aku hantar la cam ni

(KENAPA KOMISYEN SAYA CUMA RM327.69????!!!
SEDANGKAN SEBELUM DIRESET KOMISYEN SAYA MELEBIH RM1066!!
DAN SELEPAS DIRESET SAYA DAPATI KOMISYEN SAYA TINGGAL
RM448

JADI PIHAK ANDA TELAH RESET KOMISYEN SAYA SEBANYAK RM618

YANG SAYA DAPAT CUMA SEBANYAK RM327.69!
MANA LAGI RM290.31??!!

DIMANA LETAKKAN KEJUJURAN DAN AMANAH SYARIKAT ANDA!!SAYA PENAT PROMOSIKAN LINK ANDA.TETAPI ANDA TIDAK JUJUR DALAM PERNIAGAAN YANG ANDA JALANKAN..

JADI TENTANG PERKARA INI SAYA MAHUKAN PENJELASAN DARIPADA PIHAK ANDA DENGAN SEGARA,DAN SAYA HARAP PIHAK ANDA DAPAT AMBIL PERHATIAN SEGERA DAN BERIKAN PENJELASAN TENTANG PERKARA INI.

SAYA AKAN UPDATE DALAM FORUM TENTANG PERKARA INI DAN CUBA TANYA AHLI2 LAIN YANG MUNGKIN JUGA TIDAK DAPAT BAYARAN YANG SEPATUTNYA.

SEPATUTNYA PIHAK ANDA HANTAR EMAIL KEPADA KAMI JIKA SUDAH RESET KOMISYEN KAMI.DALAM EMAIL TERSEBUT ANDA PATUT NYATAKAN JUMLAH KOMISYEN YNG DIRESET SUPAYA KAMI TAHU.

JIKA PIHAK ANDA TIDAK JUJUR DALAM PERNIAGAAN. NESCAYA PERNIAGAAN ANDA TIDAK AKAN BERTAHAN LAMA.)

email ni belum lg diorang reply..ntah berani reply ke tak..urmm

So mane2 ahli yang tak dapat bayaran yang sepatutnya tu ambil la tindakan yang sepatutnya ye..


Itu antara luahan seorang ahli Dapat wang.com yang aku petik dalam forum wangcyber.com

Korang semua dah nampak bukan bukti dimana program DW cuba memperbodohkan ahlinya?Yang kaya admin juga.So,nasihat aku tak payah la korang cuba-cuba nak join program yang memerlukan kita keluarkan modal.Last2 habuk pun tarak!

Banyak lagi program dekat internet membolehkan kita buat side income tanpa perlu keluarkan 1sen pun antaranya Nuffnang,Youthsays,google adsense dan banyak lagi.

Malas la aku nak bebel panjang-panjang.Bukti dah nampak so fikir-fikirkanlah sebelum menyesal dikemudian hari.

Comments (0)

Post a Comment


Jom layan sembang
PageRank Checking Icon My Ping in TotalPing.com http://Link-exchange.comxa.com Msn bot last visit powered by MyPagerank.Net Yahoo bot last visit powered by MyPagerank.Net World Cup 2010 South Africa 2010 Dr.5z5 Open Feed Directory

Banner Korang Kat Sini

AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION

Backlink

Layan Pelawat