.
Manjakusayang

Anda Rasa Anda Cukup Pantas

0

Topik : ,




Masa jalan² blog kengkawan terjumpa blog ni. So bila dah baca semuanya rasa macam menarik jer. Sajer jer nak join. Sambil-sambil join tu boleh tau berapa kelajuan tangan menaip.

Sebenarnya dah lama tak menaip laju². Maklumla aku bukan kerja sebagai tukang taip yang memerlukan taip lelaju. Kalau zaman dolu² masa tengah giler berchatting memang la taip laju giler. Rasanya akak typist pun kalah. hehehe ...

So untuk info & syarat penyertaan boleh click sini.
Untuk ke laman menaip tu kat sini.

 

Comments (0)

Post a Comment


Jom layan sembang

Banner Korang Kat Sini

AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION
AD DESCRIPTION

Backlink

Layan Pelawat